پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره)روستای شیرآباد -طبس گلشن
سه شنبه 11 شهريور 1393برچسب:, :: 4:12 بعد از ظهر ::  نويسنده : علی آذرنیوشه

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص): قصد داشتیم پهپاد اسرائیلی را سالم به زمین بنشانیم/43دقیقه آن را رهگیری کردیم

قدس آنلاین:امیرسرتیپ اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در گفتگویی به جزئیات بیشتر از انهدام پهپاد جاسوسی اسرائیل اشاره کرده است

به گزارش قدس آنلاین وی در پاسخ به سوال روزنامه جمهوری درباره پهپاد اسرائیلی گفت: قصد داشتیم این پهپاد اسرائیلی را سالم به زمین بنشانیم، این پهپاد جاسوسی در ارتفاع 3700 متری معادل 12 هزار و 500 پا فقط با شلیک یک موشک از سامانه پدافندی کشور منهدم شد.کشف و شناسایی این پهپاد جاسوسی و پنهانکار چندین مرحله عظیم را طی کرد. پهپاد اسرائیلی "هرمس" هم ارتفاع هواپیماهای مسافربری بود که در همان لحظه در جوار آن در حال عبور بودند، ما اجازه دادیم تا این پهپاد به داخل بیاید و 43دقیقه آن را رهگیری کردیم. چون نمی‌خواستیم اتفاق ناگواری برای پروازهای کشوریمان بیفتد. هم کشف این پرنده به خوبی صورت گرفت وهم دستور انهدام آن به موقع صادر شد. مهم‌تر از همه اینکه، این پهپاد جاسوسی ظرف کمتر از دو دقیقه قبل از ورود به منطقه هسته‌ای منهدم گردید. 
علت اینکه چرا این پهپاد جاسوسی تا نقطه انهدام به پرواز خود ادامه داد، این بود که قصد داشتیم در ابتدا آن را به سلامت به زمین بنشانیم چرا که دستور پدافند به سلامت نشاندن اینگونه پهپادها است. قصد ما این بود که پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را همچون "آرکیو170" سالم به زمین بنشانیم، از این رو مدت 41 دقیقه در حال رهگیری و رصد آن بودیم و در همان زمان و موقعیت خاص که مدنظر بود آن را با شلیک یک موشک منهدم کردیم. در طول مدتی که ما این پهپاد را رهگیری کرده بودیم، خود آن متوجه نشده بود، والا شاید تصمیم به فرار می‌گرفت و یا خودش را منفجر می‌کرد. اما یگان پدافند هوایی مستقر در نطنز که نزدیک‌تر بود، توانست در یک اقدام بدون نقص و بدون اینکه مشکلی برای دیگر پروازها بوجود بیاید، آن را منهدم کند. 
وی در ادامه به رادار "شهاب " اشاره کردو اظهار کرد:این رادار در نوع خود و در خاورمیانه یک رادار کم نظیر است؛با همین رادار است که خیلی از پهپادهای دشمن شناسایی می‌شود. ما معتقدیم بومی کردن سیستم دفاعی یک اصل و یکی از واجبات دفاعی است. اگر قرار است در خط مقدم دفاع باشیم بایدسلاحی داشته باشیم که بومی باشد، هم متناسب با تهدیدات باشد و هم اینکه نفر بومی ما آنرا هدایت بکند.طبیعتا وقتی نیروی ما با دانش و ادبیات بومی روی یک سیستم بومی کار بکند، ما نسبت به یک تهدید چندین قدم جلو هستیم، زیرا دشمن در یک صحنه ابهام آمیز و مه‌آلود به ما حمله خواهد کرد.شما می‌بینید که پیشرفته‌ترین تکنولوژی رژیم جعلی و پیشرفته‌ترین سیستم پنهانکار آمریکا درنقاطی شکار می‌شود که حتی خودشان حدس نمی‌زنند.



دو شنبه 10 شهريور 1393برچسب:, :: 10:30 قبل از ظهر ::  نويسنده : علی آذرنیوشه

نامه سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس به وزیر دفاع آمریکا

سازمان ادارای پنتاگون از ۷ لایه حفاظتی تشکیل شده است که از این میان ۴ لایه به طور خاص مربوط به کنترل ارتباطات با شخص وزیر دفاع یا رییس پنتاگون میباشد. کمی بعد از نامه اوباما نامه ای از تمام این لایه های امنیتی ، اطلاعاتی و حفاطتی عبور کرده و مستقیم ، روی میز کار وزیر دفاع یعنی لئون پانتا قرار میگیرد.

ظاهر ساده نامه که هیچ آرمی از سازمان های مرتبط با پنتاگون در آن به چشم نمیخورد توجه وزیر را جلب کرده و وی آن را از روی میز برمیدارد … با باز کردن نامه و خواندن آن عرق سردی بر چهره پانتا مینشیند !
مهم نیست مطلبم قدمیه مهم اینه چشم دشمانو رو میکنه...
یک نامه با سربرگ رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران … نامه حاوی عبارتی بود که قطعا برای رییس پنتاگون با آن عظمت حفاظتی باورکردنی نبود !
: ” اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد ”

امضا : قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران



درباره وبلاگ

این وبلاگ در موضوعات فرهنگی و اجتماعی و سیاسی فعالیت می کند.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ پایگاه حضرت امام خمینی(ره)شیرآب







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 336
بازدید کل : 134969
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->